Prehodnotili sme naše ceny za služby a zvýšili sme ich. Funguje to aj tak. Tak sme vďační za tento posun. Získali sme väčší prehľad aké možnosti a technológie tu budú už čoskoro- sociálne siete - novinky a čo sa využíva najviac. Podľa doporučení pridávame fotky na náš firemný Facebook. Sme veľmi vďační za túto možnosť a za sprostredkovanie nových informácii, ktoré vieme využiť vo svojom podnikaní. Je to príjemná, ľudská a profesionálna pomoc pre podnikateľov.
Referencie
Referencie
Ste v dobrej spoločnosti
Na ceste rastu a rozvoja naši konzultanti sprevádzajú/li aj:
- Dyha Tirola s.r.o.
- TJ-legal s.r.o.
- Malý gazda s.r.o.
- Kreatel s.r.o.
- Lakservis s.r.o.
- ScanQuilt s.r.o.
- Calendulla s.r.o.
- OZ Barlička
- Liana Golf s.r.o.
- Zvar s.r.o.
- a mnohé ďalšie spoločnosti
Chcem naladiť firmu/organizáciu na RAST a pracovať MENEJ
Spolupráca s pani Radvanskou je na profesionálnej úrovni. Jej skúsenosti jednoznačne pomáhajú našej firme zorientovať sa na zahraničnom a na slovenskom trhu. Získala som veľa informácii, ktoré napomohli k napredovaniu mojej firmy.
Chcem sa Vám poďakovať za informáciu o podujatí Elmia Subcontractor a tiež za bližšie informácie. Podarilo sa nám na ňom nadviazať kontakt s mnohými firmami a švédsky trh je nám teraz oveľa bližší.
Pre podnik je dôležité vedieť ako angažovaní jeho zamestnanci sú. K tomu je navyše dobré, ak výsledok prieskumu vyhodnocuje nezávislý odborník, ktorý výsledky nielen zráta a vizualizuje, ale dokáže aj interpretovať tak, aby dávali zmysel. Zároveň sa minimalizuje chyba pri vyhodnocovaní interným pracovníkom, ktorý by mohol vedome alebo nevedome výsledky prieskumu modifikovať. Následne je jednoduchšie sa zamerať na oblasti, ktoré vyšli v prieskume ako slabšie.
Pozvať Vás do firmy realizovať takýto nezávislý prieskum angažovanosti považujem za veľmi dobré rozhodnutie, pretože maximálne splnil moje očakávania. Profesionálne zostavené otázky v logických okruhoch dali základ pre vytvorenie obrazu o stave zamestnaneckej angažovanosti tak, ako by sme to vlastnými silami nezistili.
Prieskum angažovanosti zamestnancov je impulzom, aby som niektoré opatrenia už neodkladal. Overíte si, či veci, ktoré tušíte, sú naozaj vnímané zamestnancami ako problém alebo nie. Externej osobe pod zárukou anonymity totiž ľudia úprimne povedia, čo ich naozaj trápi. A úprimná spätná väzba je dôležitá.