Identifikácia

Identifikácia bariér rastu, prieskum angažovanosti a spokojnosti

O prieskume

Skutočná pravda o stave angažovanosti ľudí vo vašej firme/organizácii, bariérach jej rozvoja a rastu býva krutá, prekvapivá avšak nakopne zmenu
  • Znásobila vaša firma predaje a obraty v posledných rokoch?
  • Máte pripravené nové úspešné produkty, ktoré vám ich znásobia v najbližších rokoch?
  • Dostali ste sa na nové trhy?
  • Pomáha vám súčasná stratégia dosiahnuť váš vysnívaný veľký ambiciózny cieľ? A máte ho vôbec?
  • Darí sa vám držať krok s vývojom v odvetví?
  • Ste presvedčený/á, že sú vaši ľudia vo firme hrdí na to, že tam pracujú a chodia do práce radi? Hovoria o tom tak aj doma a medzi svojimi priateľmi?
O prieskume - Happy Growth

Ak ste čo i len raz zaváhali s povedaním jednoznačného áno, určite je čo zlepšovať, aby vás iní podnikatelia ne(do)predbehli. V súčasnom rýchlo meniacom sa svete plnom prevratných inovácií je nevyhnutné zlepšovať, tvoriť, meniť, inovovať a to IHNEĎ. Chce to však pozrieť sa na firmu komplexne. Rozhovor s majiteľom a top manažmentom nie je pre nás postačujúci, pretože vaši ľudia to vidia určite inak, len vám to nepovedia, nám áno ;-).​

Prieskum angažovanosti - Happy Growth
  • Začneme prieskumom angažovanosti u vašich zamestnancov
  • Pozrieme si porady vašich manažérov (áno, práve tie odhalia veľa)
  • Navrhneme konkrétne účinné riešenia a pomôžeme vám ich zaviesť


Každý malý nedostatok prerastá časom do veľkého problému a stáva sa bariérou rozvoja. Najčastejšími problémovými oblasťami sú:

  • Stratégia
  • Ľudia
  • Špičková realizácia a účinné rutiny
  • Cash

Referencie

Prieskum bol impulzom, aby som niektoré opatrenia už neodkladal. Overíte si, či veci, ktoré tušíte, sú naozaj vnímané zamestnancami ako problém alebo nie. Externej osobe pod zárukou anonymity totiž ľudia úprimne povedia, čo ich naozaj trápi. A úprimná spätná väzba je dôležitá.

— Heliodor MACKO

Závery prieskumu priniesli potvrdenie niektorých poznatkov, ale aj prekvapili v tom, ako je zamestnávateľ vnímaný. Prieskum priniesol informácie s objasnením súvislostí a konkrétne  tipy, ako oblasť, kde neboli výsledky ideálne, zlepšiť. Som veľmi rada, že sme sa rozhodli Vašu službu využiť. Výstup z prieskumu je materiál, ktorý je inšpiratívnym návodom.

— Ľudmila ČINTALANOVÁ

Prieskum nám priniesol ucelenú spätnú väzbu od zamestnancov, vyzdvihol najaktívnejších a najdôležitejších ľudí v našej spoločnosti. Otvoril niekoľko tém na prehodnotenie. Jeho výsledky využijeme na ďalší rozvoj spoločnosti a zvýšenie spokojnosti zamestnancov.

— Marián VARGA

Poďme spraviť kľúčové zmeny spoločne!

Ako bude prieskum prebiehať?

Venujete mu len trochu času (1/2-1 deň) a výsledky budú vašim zrkadlom pravdy a možno (alebo celkom určite) sa dostaví aj tzv. AHHHAAAAA moment ;-)

Čo získate?
Niekoľko dní po skončení prieskumu vám prinesieme správu o stave angažovanosti ľudí vo vašej firme a bariérach jej rozvoja. Tá vám napovie veľa:

  • Zistíte aký pohľad na firmu a jej fungovanie majú ľudia vo firme
  • Objavíte, prečo niektoré veci nefungujú (alebo fungujú tak, ako nechcete) a iné sa darí rozvíjať skvelo
  • Uvidíte, či ľudia na jednotlivých stupňoch vedia aká je firemná stratégia a prečo je pre firmu dôležité to, čo robia
  • Možno vás prekvapí, ako je na tom vnútorná dôvera ľudí voči sebe, produktom, nadriadeným, kolegom, majiteľom či firme
  • Dozviete sa v čom vidia problémy rozvoja firmy vaši ľudia
  • Zistíte, koľko ľudí je vlastne "na odchode", len ešte nenašli inú príležitosť

Inšpirujete sa tipmi pre rozvoj firmy od vašich ľudí a našich konzultantov s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti rozvoja firiem

Priebeh prieskumu - Happy Growth

Nehovoriť a neozývať sa neznamená nevedieť, nevidieť, nevnímať.
Vo firmách pracuje veľa ľudí, ktorých názory, skúsenosti a myšlienky sú práve preto opomínané. Chcete teda vedieť skutočnú pravdu, alebo si vravíte, že niekedy je lepšie nevedieť a ostať prešľapovať na mieste?

Čo budeme od vás potrebovať?


•   1-2 hodinky vášho času na úvod na rozhovor o vašej firme/organizácii a tom, aká je vaša vízia firmy/organizácie o 2-5 rokov a ako vidíte jej stav v súčasnosti.

•   Písomný (ak je potrebné) súhlas s voľným pohybom po firme/organizácii (v závislosti od veľkosti firmy/organizácie od 1-2 hodín po celý 1 pracovný deň), aby sme sa mohli stretnúť s čo najväčším počtom vašich ľudí, alebo môžeme na dotazník využiť nejaké hromadné školenie konané vo firme napr. BOZP, resp. poveríte niekoho vo firme, aby nás po firme sprevádzal.

•   1-2 hodinky vášho času iný deň pre vyhodnotenie prieskumu po jeho ukončení a spracovaní.

Ako to bude prebiehať?


•   Jednotlivcom dáme vypísať krátke dotazníky (10-15 min.), ktoré budú plne anonymné, prípadne im položíme pár otázok, využijeme sady hracích kariet, z ktorých si vyberú tie, ktoré sú podľa nich najrelevantnejšie pre vašu firmu. Zaberie im to po nie viac ako 15 - 30 min. pracovného času.

•   Každý jeden človek vo firme vie inovovať, môže byť zanietený a chcieť zmeniť svet. Je však otázne, či tie jeho inovácie niekedy uzrú svetlo sveta a nadšenie bude pochopené tak, aby mal šancu pomôcť firme k jej rozvoju. Využite vnútorný potenciál ľudí vo firme na maximum. S nami to zvládnete.
 

Koľko to bude stáť?


•   Cena prieskumu je od 200 eur  (pre firmy do 50 zamestnancov) stanovená individuálne v závislosti od počtu zamestnancov firmy a spôsobu akým bude prieskum prebiehať.

•   Naša garancia: V prípade, že by ste zhodnotili, že výsledky prieskumu vám nepriniesli žiadnu hodnotu (čo sa nám doposiaľ nestalo), nezaplatíte nič. Chceme pracovať s firmami a majiteľmi firiem, ktorým záleží na rozvoji a raste firmy aj ich zamestnancov.
 

© 2024 Všetky práva vyhradené pre Happy Growth s.r.o.
Pokračujte výberom nastavení ochrany osobných údajov. Pre viac informácií si prečítajte naše zásady ochrany osobných údajov a zásady používania súborov cookies.